czwartek, 6 września 2018

Pierwszy raz

Cześć! Przede wszystkim dziękuję Ci za to, że odwiedziłeś/aś mój blog. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy. Skąd u mnie pomysł na założenie bloga? Któregoś dnia, podczas potwornie nudnej nocki w pracy postanowiłam znaleźć sobie jakieś mini hobby, zainteresowanie, któremu mogłabym poświęcać trochę wolnego czasu. Padł pomysł na bloga. Przecież jako nastolatka już to robiłam i bardzo lubiłam. Uwielbiam testować różne produkty, czytać książki, podróżować do nowych miejsc, a blog to najlepszy sposób, by dzielić się oraz wymieniać takimi doświadczeniami. Tak więc będę prowadzić na nowo swój internetowy dziennik i mam nadzieję, że nie zrezygnuję z niego szybko. I nie będę już zanudzać wstępami, zamiast tego chcę zaprosić Cię na moje wpisy, które już wkrótce pojawią się na blogu. A poniżej zamieszczę kilka zdjęć, które mam nadzieję wprowadzą Cię w tematykę bloga.


18 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, bo widzę, że zapowiada się mega pozytywnie
    kliku klik! - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga! :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i napewno będę tu zaglądać bo zapowiada się ciekawie ☺
    Twój początek blogowania przypomina moje początki w blogosferze ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby hobby sprawiało ci radość! Powodzenia w pisaniu :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia ^^ Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykuje się ciekawy blog :D
    I widzę nie tylko mnie ostatnio naszła w pracy ochota na powrót do blogowania. Powodzenia życzę :D

    Pozdrawiam,
    http://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Pyszne jedzonko i świetne paletki ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. To życzę w takim razie jak najwięcej wytrwałości i radości z prowadzenia tego bloga, śliczne zdjęcia:)

    Personalna Galaktyka Absurdu
    Koreańskie Pogaduchy- blog o Korei Południowej

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny przyjemny wpis, książkę z DIY chetnie bym przeczytała :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie się zapowiada. Czekam na więcej! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też niedawno zaczynałam ;) Życzę powodzenia, wytrwałości i pomysłowości !
    Pozdrawiam i obserwuję ;*
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Blogowanie jest czymś świetnym, powodzenia!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia i wytrwałości <3 obserwuje i zapraszam do mnie www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! Zapowiada się fajnie!

    Ja tak zaczęłam 6 lat temu i... no cóż... trwa!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszyscy podają linki do swoich blogów, więc nie będę się wyłamywać. To mój blog. Od 6 lat właśnie... :-)

      Usuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!