niedziela, 16 września 2018

Bania Agafii oczyszczajace maski do twarzy

Hej Wam! Przez parę dni nie zaglądałam tu przez pracę, ale dziś postaram się nadrobić zaległości. Przede wszystkim dziękuję Wam za duży odzew, a dziś mam opinię na temat maseczek oczyszczających Bania Agafii. Jeśli mam być szczera to jedne z nielicznych produktów tej marki, które używam. Kosmetyki tej firmy są popularne ze względu na naturalny skład i niską cenę, jednak w większości mi nie służą. Wyjątkiem są oczyszczające maski do twarzy. Regularnie używam zarówno dziegciową jak i tą z glinką. Ich dużym plusem jest cena i pojemność - za 100 ml zapłacimy ok. 7 zł, więc opakowanie spokojnie starczy nam na kilka użyć. Jeśli chodzi o maskę dziegciową bardzo lubię jej zapach jakby cynamonowy i równocześnie świeży. Jej konsystencja przypomina mus, który bardzo przyjemnie rozprowadza się po twarzy. Efekty zauważymy też po jednym użyciu - wyciąga toksyny ze skóry i po zmyciu maski możemy zauważyć, że twarz jest znacznie oczyszczona. Maseczka z błękitnej glinki ma bardziej wodnistą konsystencję, a poza oczyszczaniem delikatnie łagodzi zmiany na skórze oraz ją matuje. Obydwie mocno polecam każdemu, kto walczy na co dzień z cerą tłustą i niedoskonałościami. 
A co Wy myślicie o kosmetykach Bania Agafii? Używałyście już tych masek?

13 komentarzy:

  1. Wiele dobrego słyszałam o tych maskach i muszę wreszcie je wypróbować.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie produkty agafi, ale trzeba uważać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę Babcie Agafie ale nie miałam żadnych kosmetyków od niej 😉☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tych kosmetyków :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Não conhecia esses produtos!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing masks!! I think it is a good products!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę firmę i używam wiele jej kosmetyków ;) Maskę z niebieskiej glinki mam i sprawdza się u mnie dobrze. Muszę jeszcze wypróbować tej drugiej.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tej firmy jeszcze nie testowałam, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. O tych produktach jeszcze nie słyszałam, ale mnie zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą niebieska maseczkę i lubię jej używać ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tych masek ale coraz częściej je widuję. Może czas się skusić ? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wprost uwielbiam produkty tej marki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam, ale może kiedyś.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!