środa, 26 września 2018

Stalownik, Bielsko-Biała

Cześć Wam! Miałam kilka dni wagarów od bloga, ponieważ do obowiązków oprócz pracy doszła mi szkoła w weekendy, ale dziś wcześniej wstałam i w końcu udało mi się usiąść przy laptopie. Dziś post o nieco innej tematyce niż poprzednie, a mianowicie o mojej weekendowej wycieczce do Bielska-Białej. Należę do tej grupy ludzi, którą interesują historie i miejskie legendy na temat opuszczonych, "nawiedzonych" miejsc, więc będąc w Bielsku nie mogłam odpuścić sobie krótkiego wypadu na opuszczony (obecnie już wyburzany) pustostan, który dawniej był położonym przy zboczu góry szpitalem. Ruiny odwiedziłam już trzeci raz w życiu, tym razem niestety przednia część parteru została wyburzona, zamiast niej można było zastać ogromną stertę gruzu. 
Sama historia szpitala nie jest jakoś specjalnie wciągająca, nie miały tu miejsca żadne słynne zbrodnie, nie nawiedzają go też błąkające się bez celu dusze. Za to na internecie możecie zobaczyć zdjęcia zarówno z lat jego świetności i jak te wykonane przez fanów adrenaliny i opuszczonych miejsc. Ja poniżej zamieszczam dość skromne, wykonane przeze mnie, które myślę, że trochę przybliżą Wam klimat tego miejsca.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie mroczno-tajemnicze miejsca, aczkolwiek jak zwiedzać to tylko z zaufanymi ludźmi ha ha :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo lubię tego typu miejsca :D Dziewiąte zdjęcie od góry wyszło świetnie!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne zdjęcia...

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce jest bardzo ciekawe ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Não conhecia esse lugar!
    Ótimas fotos!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten dreszczyk emocji :) Jestem wielką fanką horroru, dlatego jak widzę takie opuszczone, tajemnicze miejsca to aż mnie wyrywa by pójść je zwiedzić, a nóż doświadczę jakiegoś paranormalnego zdarzenia :D naprawdę wspaniałe zdjęcia! myślę, że razem dobrze byśmy się bawiły w takich miejscach <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię miejskie historie. Niestety w moim mieście raczej ich nie ma, ale w takich większych to już coś innego.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna fotorelacja :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkam niedaleko Bielska, także możliwe że się wybiorę, bo także uwielbiam czuć taki dreszczyk emocji.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice photos :D
    thanks for your comment, let me know if you would like
    to follow each others blogs ^^
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!