środa, 19 września 2018

Lovely lakier do paznokci Gloss Like Gel

Cześć, co u Was słychać? Ja jestem standardowo zirytowana pracą, ale chyba każdy z nas to odczuwa. Dziś mam dla Was opinię na temat lakierów do paznokci z Lovely. To co skłoniło mnie do ich zakupu to oczywiście mieniące się drobinki (gdzieś w głębi serca jestem sroką). Efekt w rzeczywistości przypomina coś na wzór pyłku "syrenki". I choć rzadką używam zwykłych lakierów, bo już dawno temu przerzuciłam się na hybrydy, te lakiery wręcz do mnie mówiły ze sklepowej półki. To co jest ich dużym plusem to gruby pędzel, którym naprawdę dobrze rozprowadza się lakier. Jeśli chodzi o krycie, to na wzornik nałożyłam dwie warstwy. Wyglądają też bardzo ładnie jako top, jeśli nałożymy je na lakier o podobnym lub tym samym odcieniu. Co do "żelowego" efektu - nie wiem co do końca autorzy mieli na myśli, czy trwałość czy tą charakterystyczną błyszczącą "taflę" na paznokciu, to żadnego z tych efektów nie zauważyłam. Jak to lakier - wyglądał idealnie pierwsze dwa dni, później zaczął powoli schodzić. Efektu "tafli" też nie tworzy. Mimo to jak najbardziej polecam produkt, choćby dla tych "syrenkowych" drobinek. Ja wybrałam kolor 172 (różowy) i 101 (łososiowy). 
A co Wy myślicie o tego typu lakierach? 

6 komentarzy:

  1. Prezentują się naprawdę pięknie :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pięknie! Szkoda, że z trwałością słabo, ale no taki już minus zwykłych lakierów.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydą, ale miałam nie kupować już więcej zwykłych lakierów, potem weszłam w ten post i przekonałaś mnie do tych cudeniek! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful nail colors. Bright colors are my fave!!!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie testowałam tych lakierów, kolorki świetne.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, są przecudowne! Moje serducho uwielbiające brokaty i inne duperele właśnie się odzywa i chyba polecę jutro w poszukiwaniu tych perełek!


    Personalna Galaktyka Absurdu- lifestyle

    Koreańskie Pogaduchy- blog o Korei Południowej

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!