wtorek, 11 września 2018

Lakiery hybrydowe Neess

Cześć, co u Was? Ja dziś złapałam lenia i nie poszłam do pracy. I choć trochę gryzie mnie przez to sumienie czasem brakuje mi po prostu czasu dla siebie. I postanowiłam część tego wolnego dnia poświęcić na bloga, więc dziś ocena hybryd. Od ok. roku sama robię sobie paznokcie, co zmusza mnie do kupowania nowych kolorów co jakiś czas. Prawie zawsze jest to Neo Nail, czasem Provocater, dziś za to, korzystając z promocji w Naturze (1+1) skusiłam się na markę Neess. Pierwszy raz miałam do czynienia z tą firmą i to co zwróciło moją uwagę na samym początku to naprawdę szeroki wybór kolorów i odcieni. Bardzo też spodobały mi się ich nazwy. Co prawda ich sklepowa półka nie posiadała wzorników, jednak kolorowe kółeczka na zakrętce bardzo dobrze oddają ich kolory. Nie sugerujcie się innymi barwami na zdjęciach poniżej - zostały robione w różnym świetle. Co do samych hybryd - na wzornikach jak widzicie wyszły bardzo ładnie, użyłam jednej warstwy fioletowej i dwóch mango. Przy nakładaniu na paznokcie także nie wzbudziły moich negatywnych odczuć. Co prawda samych paznokci wolałabym póki co nie pokazywać, bo wcześniej bardzo brzydko nałożyłam żel budujący i wyglądają tragicznie, ale hybryda (użyłam mango) rozprowadzała się rewelacyjnie. Tak jak na wzorniku użyłam dwóch warstw, ładnie zasychała, nie rozlewała się. Jestem naprawdę zadowolona z efektów, szczególnie, że opinie na temat hybryd Neess, które znalazłam w internecie były tragiczne. Nie wiem jak z trwałością - po czasie postaram się edytować ten post, żeby dodać notkę na ten temat, ale myślę, że nie będzie większych problemów. Ogólnie jestem na tak i na pewno sięgnę po kolejne produkty tej marki. 
A Wy miałyście już styczność z hybrydami Neess? Po jakie lakiery najchętniej sięgacie?

18 komentarzy:

  1. These nail colours look pretty! I'm following you now :)

    Natalie
    www.lucyandtherunaways.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z tymi lakierami :) kolorki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so inspiring! I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich nie używałam, ale kolorki to stanowczo moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam lakierów tej firmy ^^ ładne kolorki :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Post

    Kiss

    http://damselme.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji próbować lakierów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki, muszę kiedyś przetestować tę firmę, ponieważ nie miałam okazji wcześniej ale na razie moje pazurki przechodzą regenerację :)
    Obserwuje :)
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie ;), ładne kolorki.
    https://fasionsstyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie miałam styczności z tą firmą. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory :) Może wspólna obserwacja?:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pracuję na marce hi hybrid :) Z neess nie miałam styczności.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam tych hybryd, moimi ulubieńcami jest oczywiście firma NeoNail:D Największy wybór kolorów i nigdy nie zawodzą.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej firmy. Ja teraz używam hybryd od hihybrid i jestem zadowolona :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś były te lakiery w Rossmannie. Kupiłam i byłam nawet z nich zadowolona, chociaż do moich ulubionych nie należą ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale kolory prezentują się cudownie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę te lakiery. Ja korzystam tylko z żeli od Silcare i sporadycznie hybryd od neonail :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!