niedziela, 9 września 2018

Holograficzny rozwietlacz Wibo I Choose What I Want

Cześć Wam! Na wstępie dziękuję za odwiedziny i tak duży odzew pod ostatnim postem. Wasze reakcje były dla mnie naprawdę dużą niespodzianką :)
Dziś chcę się z Wami podzielić moją opinią na temat holograficznych rozświetlaczy z Wibo. Już jakiś czas temu patrzałam na nie, a teraz korzystając z promocji w Rossmanie skusiłam się na ich zakup. Nie byłam pewna, który z nich wybrać, tym bardziej, że zamawiałam przez internet, więc zamówiłam dwa odcienie - Emerald Mist o niebieskiej poświacie i Moonlight o różowej. To co zwróciło moją uwagę pod rozpakowaniu zamówienia to ich opakowanie, które muszę przyznać - naprawdę nie wzbudziło mojego zachwytu. Chciałam dokupić do nich specjalną paletkę, jednak nie znalazłam takiej na stronie sklepu (być może jest tymczasowo niedostępna). A szkoda, bo bez niej mam pewność, że kosmetyki będą się walać jak szalone po mojej kosmetyczce. Przechodząc do samych rozświetlaczy, oczywiście, nie dają efektu "holo", jednak mimo to bardzo pięknie się mienią. Szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem ich działania. Łatwo się rozprowadzają na skórze i co mnie najbardziej zdziwiło - mają ładny zapach. Co do trwałości - po ok. dziewięciu godzinach zaobserwowałam, że dalej trzyma się na twarzy, co prawda nie w tej samej okazałości co przy nakładaniu, jednak uważam, że jak na swoją cenę produkt jest naprawdę dobry. Niestety zdjęcia nie oddają ich efektu w takim stopniu jak na żywo, ale naprawdę warto mieć choć jeden z nich w swojej kosmetyczce, tym bardziej, że ich obecna cena w sklepie to ok. 5 zł.
A Wy co myślicie o holograficznych rozświetlaczach?


15 komentarzy:

  1. Holograficznych jeszcze nie miałam :D Na razie męczę swój lovely, a później może skusze się na taki :D Za to kusza mnie holograficzne błyszczyki :D

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się całkiem ciekawie ^^

    Mój blog https://miszczak-photograaphy.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o dobrze się składa, bo miałam sobie kupić jakiś nowy, ponieważ mój obecny mnie już wkurza
    kliku klik! - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię wszystkie holograficzne rzeczy, więc taki rozświetlacz to moje marzenie :) Efekt świetny.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice colours, they look like amazing highlighters! ^^
    i just discovered your blog and i really like it!
    would you like to follow each other's blogs? ^^
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  6. Que iluminadores maravilhosos. Não conhecia dessa marca!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. They look so pretty on the skin. Perfect glow!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden z tych rozświetlaczy ale sięgam po niego sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje.

    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam taki holograficzny rozwietlacz marki Zoeva i jest świetny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy w życiu nie używałam rozświetlacza. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam rozświetlaczy i nigdy nie miałam okazji jakiegokolwiek przetestować. Ale jakoś na zdjęciach nie robi moim zdaniem efektu WOW, może na żywo jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także nie używam rozświetlaczy, ale muszę przyznać, że te mnie zaciekawiły :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow I absolutely love the shine from these highlighters! Great post dear! xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!